ya Allah, aku memohon.

ya Allah aku memohon kepadamu ya Allah supaya kau tabahkan lah hati kecilku ini untuk menempuh segala dugaan dan cabaran yang sedang aku tempuhi dan yang bakal aku tempuhi. Kau berikan lah aku kekuatan sebanyak-banyaknya untuk aku terus bersabar dengan semua ini.  Dan kau berikan lah petunjuk kepadanya dan berilah dia memilih yang terbaik untuk hidupnya.  Aku sentiasa mendoakan segala kebaikan untuk dirinya walaupun pedih dan sakit mana hati ku ini ya Allah.  Hanya padamu tempat aku meluahkan rasa kecewa dan sakit hati ku ini ya Allah.  Aku mohon kepada mu ya Allah, berikanlah ketenangan kepada kami berdua untuk menjalani perhubungan ini dan semoga segalanya berada dalam rahmat mu ya Allah.  Jangan lah kau pisah kan kami dengan perpisahan yang menyakitkan dan jangan lah kau pisahkan dengan perpisahan yang penuh penyesalan.  Aku mohon petunjuk dari mu ya Allah.  Dengan namamu ya Allah, aku cinta dan sayang akan dia. amin.

No comments:

Post a Comment